مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجم تیر ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی تاکستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو مرسدس بنز فاقد پلاک را در حال تردد و دور دور مشاهده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه و استعلام از سامانه پلیس مطلع شدند که خودروی مذکور با پلاک گذر موقت وارد کشور شده و در حال حاضر فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه خودرو مورد نظر توقیف و به پارکینگ منتقل شده است تصریح کرد: کارشناسان ارزش خودروی توقیف شده را در حدود ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند که در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عبدالمالکی مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

کشف انواع البسه قاچاق درتاکستان 

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری، به ۲ دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، تعداد ۲ هزار و ۴۰ ثوب انواع البسه قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان تصریح کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ عزیزی خاطر نشان کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا یکی از دغدغه‌های پلیس است و هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.